God morgon!

Idag har jag fullt upp, som vanligt med andra ord ;) Först ska jag jobba 9-12 för att skola in mig på kassan. Det är alltså ICA i Bjästa jag ska jobba på. Jag har stått i kassan under en prao i högstadiet, så jag tror nog det kommer gå snabbt att lära sig :)

Efter jobbet ska jag och Dafna ha photosession. Det var ett tag sen senast, så det ska bli roligt med lite nya bilder :)

Efter det ska jag ta tag i lite skolarbete jag bestämt mig för att göra under lovet. Det är lika bra man gör bort det så snabbt som möjligt, annars hänger det bara över en och man blir som aldrig riktigt ledig.

Jaja, nu ska jag till jobbet! Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Gud vad du är fin, ännu ett fint kort på dig ...hoppas du tycker det är okej att jag sparar korten på min dator :)

2011-04-28 @ 18:19:00
Postat av: Sandra

Mäh, tack! :D Haha, ja gör det du ;)

2011-04-28 @ 21:24:34
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0