Dagen i kort

Dagen började ju som bekant på ICA, där jag satt i kassan. Själva kassasystemet är inte så svårt, men det kommer ta tid innan jag kan bläddra bland koder i datorn snabbt och lära mig allt bröd och alla grönsaker! :o Jag känner mig vilsen...

Efter jobbet for jag, Dafna och Josha ut och hade photoshoot. Jag har en del bilder att gå igenom nu om man säger så... Jag vet inte, men överlag tycker jag att resultatet idag var bra mycket sämre än vad det brukar vara. Jaja, jag hittar säkert någon bild jag blir nöjd över iaf ;)

Sen jag flyttat över alla bilder från kameran till datorn och sen från datorn till Dafnas externa hårddisk fick datorn något fel. Den svarade inte på någonting, och då den börjat fungera hyfsat kunde jag klicka en eller två gånger innan det var samma sak igen... Jag tror att min kära Dell börjar fundera på förtidspension, men det kan den fetglömma! Den ska hålla minst hela högskoletiden ut, punkt slut! ;)
Jag bjuder bara på en bild från idag så länge, bildbomben får vänta!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hehhe ja =) har jobbat för det sedan i Augusti så det tog ett tag! =P



Ja det syns verkligen hur mycket du har jobbat med honom! Han ser ut att lyssna så mycket på dig! =D

2011-04-28 @ 22:16:00
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0