Projektarbeten och galna vetenskapsmän

Jag har äntligen kommit på vad jag ska ha för projektarbete! :D Underbart att slippa gå och oroa sig över att inte komma på nåt, och att jag dessutom lyckades väva in hästarna i det också gjorde det ännu bättre! ;)

Idag kom någon och hade föreläsning i klassen på historian. Det var en mycket rolig gubbe :) Han skrev en massa random ord på tavlan som man inte kunde läsa eftersom hans handstil var mindre bra. Han tog upp en massa gamla böcker som historieläraren håller kär, svor över hur värdelösa de var och kastade ut dem i klassrummet. Han berättade om sin kompis som monterade gardiner i lastbilshyttar på Volvo och tjänade 35000 i månaden. Det bästa var att hela klassen satt sig ner och diskuterade vad föreläsningen handlat om efteråt, men ingen kom fram till något svar. Vi hade verkligen ingen aning om vad han pratat om! x) Hoppas bara att historieläraren baserar provet på föreläsningen bara... ;)
Kristallen fick gå 2 galoppintervaller i backen idag :) Tror hon tyckte det var roligt, hon såg väldigt nöjd ut när vi var tillbaka iaf! :) Imorgon ska vi ut med Jeanette och Tårtan, så då är hon förhoppningsvis fit for fight inför fredag då Felix ska få prova rida henne ;) Det kommer säkert gå jättebra, hon är så snäll så! :)

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon! Det var tungt imorse... ;)

Kommentarer
Postat av: ida

hade också funderat på att ha PA med hästarna, men nu verkar det som att det blir en hemsida till UF vi ska göra, så får se hur det blir:)

2010-09-02 @ 21:30:22
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det blir säkert bra det också :):)

2010-09-02 @ 21:59:42
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0