Lördag

Igår var jag trött, tror jag stupade i säng runt 22... ;) Men hade ridit både Tardee, Donna och Kristallen i ösregnet så det var kanske inte så konstigt ;) Det gick bra med alla 3, Tardee var taggad till 1000 så hans pass gick mest ut på att blåsa ur honom lite energi. Både Donna och Kristallen fick gå motionspass mest bara för att de skulle få komma ut :) Blir ju lätt att de bara står stilla och blir stela i hagen då det regnar.

Idag får jag se om jag orkar åka ut nånting, blir det inte bättre väder tror jag att jag stannar hemma istället ;) Ska börja skriva på labbrapporten i biologi och fixa lite nere hos kaninerna har jag iaf bestämt mig för. Sen får jag se hur mycket jag orkar, vore bra om jag kunde börja plugga på historian också så jag bara har rättskunskapen kvar sen. Känns som att det aldrig tar slut på läxor och prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0