Söndag

Knät kändes bättre idag så jag for till stallet och försökte ignorera svullnaden ;) Har inte varit där sen i måndags så jag kände att det var på tiden... Först for jag ut och intervalltränade Victor i backen. Han var taggad med stort T! Kunde verkligen inte gå i en lugn trav, utan det var full fart ;) Sen tyckte han inte att det var nödvändigt att ta den "svåra" galoppen i backen heller, så en vända travade han upp och de andra 2 tog han höger galopp den lilla räkan ;)
Näst på tur var Cabben som skulle ut och röra på sig. Jag kände mig lat och orkade inte rida så jag tog bara ut honom på plan och longerade en stund, och efter det gick vi en kort promenad upp till vägen. Han skötte sig jättebra! Om inget kommer emellan hade jag tänkt att rida upp på mon med honom, det kommer han säkert tycka om :)
SötCabb! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0