Måndag

Nu sitter jag på rättskunskapen och hoppas att den här lektionen går vääldigt snabbt! Orkar verkligen inte rättskunskap just nu... ;)
Första lektionen var samhällskunskap, men det var mer som facebookkunskap ;) Vi har bestämt att klassen ska åka till Italien i slutet av 3an så läraren har gjort en grupp där han kan gå ut med information till oss. Innan alla gått med i gruppen och vi fått ordning på allt hade hela lektionen gått. Me like! ;)
Efter lunch hade vi "prov" på livräddning på idrotten. Jag tycker det gick helt okej! :) Var jättenervös över att ha missat nån liten grej, men enligt läraren gick det väldigt bra :)

Nu efter rättskunskapen ska jag ner på stan och äta nånting innan jag ska på handledarkurs på nbv :) För att samla in pengar för Italien-resan ska vi bland annat ha varsin studiecirkel, och då måste vi gå en kurs för att kunna hålla cirkeln ;) Känns lite jobbigt att man inte är hemma förrän runt 9 ikväll, men det är det värt ;)
Nä nu måste jag vara lite ambitiös ett tag och börja engagera mig i lektionen... ;) Ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0