Lördag

Igår hade jag planerat att åka till stallet och träna med både Victor, Cabben och Rayo, men jag fick vackert ställa in det och åka in på akuten istället. Det är knät som börjat protestera igen, så det var jättesvullet och gick varken att sträcka ut helt eller böja speciellt mycket. Innan jag kommit in hade svullnaden lagt sig litegrann, så läkaren tittade och jämförde knäna och sen sa hon bara åt mig att åka hem och ta en ipren. :O Så jag sa att jag ville att hon skulle undersöka noggrannare, för det kändes inte riktigt gjort, men hon ville att jag skulle beställa tid hos vårdcentralen. Det är ju lång väntetid där vet jag av tidigare erfarenheter så jag sa det till henne att svullnaden säkert skulle hinna lägga sig innan jag fått komma in dit. Då tittade hon på mig och svarade att ja men då kan det väl inte vara så akut om svullnaden lägger sig så snabbt? Jag är så jävulskt förbannad på läkare som inte tar en på allvar nu så jag har bara lust att spy åt dem! Det är nästan så man ska vara döende innan de orkar göra nåt! Jaja, tur det bara är knäna... Inget livshotande iaf ;)

Senare på kvällen for jag, Amanda, Karro, Micke, Joel och Felix hem till Camilla för att äta middag, spela spel och titta på film :) Filmen var helt störd, men annars var kvällen riktigt lyckad! :)
Tack för att vi fick komma, Camilla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0