Jävla Vegas...

Ni kan inte anklaga mig för att inte ha försökt fixa filmen iaf... ;) Trött och förbannad stupade jag i säng 2.30 efter att ha suttit med mitt projekt i nästan 3 timmar. Visst är det underbart med datorer och dess program ibland? ;) Den är klar, men det är att spara om den till WMV-fil som inte gick så bra igår. Det var tydligen bara 10sek som sparades... Menmen, försöker nu också och det ser iaf ut som att det fungerar så hoppashoppas! ;)

Idag blir det middag hos mormor och morfar klockan 3, och sen hade jag tänkt försöka sätta mig med fysik ett tag. Man måste vara duktig ibland också, och inte bara åka ut till stallet på helgerna... ;)
Jag och Victor igår :) Printscreen från Lindas blogg, därför är bildkvalitén sådär... ;)

Kommentarer
Postat av: Linda C

Hallå där mena du jag är kass att redigera bilder?? ler stort

2010-10-03 @ 17:03:17
Postat av: Sandra

Hahaha! Nej jag menade att bildkvalitén blir sämre då man printscreenar ;) Gjorde det innan du ändrade inställningen så man kunde sno bilden direkt ;)

2010-10-03 @ 18:30:56
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Linda C

Jo men jag är även kass på fixa å trixa med dom =) Jag erkänner! Hade ingen aning vad printscreenar är ler

2010-10-03 @ 18:44:22
Postat av: Sandra

Nejdå det är du inte alls det! :)

2010-10-03 @ 19:23:16
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Jeanette

psst... man kan alltid högerklicka och välja "Spara mål som" :-))

2010-10-03 @ 20:12:15
Postat av: Sandra

Jo jag vet, provade det men det fungerade inte innan hon ändrade inställningarna ;)

2010-10-03 @ 21:10:48
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0