Inspark

Igår var det den första studentfesten på Statt :) Först for jag, Karro, Camilla och Johanna hem till Amanda för att fixa till oss lite, och sen for vi iväg hem till Johan där vi hade förfest med hela klassen :) Det spelades Twister, singstar och dart (som jag för övrigt ägde ut alla i! ;)) bland annat. Jag hade skiitroligt! :D Sen efter lite strul med min jacka, legitimation och biljett som råkat följa med någon annan hem for vi vidare till Statt. Vi fick köa jättelänge trots att vi kom dit runt halv 1! Det blev iaf en jättelyckad kväll tycker jag :) Vi får se om det hamnar några bilder på facebook som jag kan sno och lägga ut sen... ;)

Idag hade jag tänkt att fixa en massa nere hos kaninerna, och sen ikväll far jag till stallet och tränar dressyr med Victor :)

Kommentarer
Postat av: Felix

Skitkul :) Färgjätteglad

2010-10-13 @ 08:33:15
Postat av: Sandra

Färgjätteglad it is! :D

2010-10-13 @ 17:39:01
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0