Äntligen hemma!

Har nyss kommit hem efter högskoleprovet. Det har varit en låång dag, minst sagt... Har fortfarande sommardäck på bilen så jag satt på helspänn hela vägen in till stan ;) En sladd, men sen klarade jag mig rätt bra :)
När vi väl kommit upp till Parken kom jag på att jag glömt linjalen hemma -.- Men som tur var kunde jag låna av en klasskompis som hade en extra. Tack Micke! ;)
Efter första provet var jag helt slut, så jag tänkte vilken tur att det bara är ett prov kvar innan lunch! Men det var det ju inte såklart... Det andra provet var dessutom ett dubbelprov som var i 2 delar. Men eftermiddagen gick snabbt iaf! :)
Nu är det 4 veckor tills vi får reda på resultatet, så jag väntar med spänning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0