Fredag

Äntligen fredag igen! :) Ska bli riktigt skönt med helg nu, trots att jag har en massa plugg inför måndag. Man får ju sova ut iaf... ;) Har även dragit på mig en ordentlig förkylning och har känt mig febrig hela dagen, men förhoppningsvis lugnar det ner sig snart :)

Idag har jag beställt studentmössan :) Den blir awesome! :D ;) Lite besviken för att man inte kunde brodera in året på baksidan, men det funkar nog utan också ;)

Ikväll ska jag och Felix gå och se Due Date på bio så vi får hoppas att den är sevärd! :)


Kommentarer
Postat av: Felix

Du får se till att vila ut dig nu under helgen och framförallt, krya på dig :)

2010-11-13 @ 17:47:52
Postat av: Sandra

Måste nog göra det :) Bortsett från plugget då... ;)

2010-11-13 @ 20:37:43
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0