Hilda Sjerona

Jag saknar att vara ute och sopa banorna med världens bästa Hilda :)
Första "tävlingen" - en blåbärshoppning i Docksta :) 5e gången hon någonsin hoppat med ryttare dessutom ;) En felfri runda av 3, och en superstolt ryttare! :D
Andra tävlingen: Hoppade 50 och 60cm i GidHundsjö. Nollade båda klasserna och kom 2a i 60. 0,43 sekunder från vinst! :)
Tredje tävlingen: Hoppade 60 och 70cm i avd.B. Jättefina rundor och nollade båda klasserna! :)
Fjärde och sista tävlingen: Hoppade 60 och 70cm. Nollade båda klasserna, och kom 2a i 60cm :)
Hoppträning hemma :)
Hilda är en häst man bara träffar once in a lifetime, om ens det. Jag är så glad att jag fick möjligheten att träna och tävla tillsammans med henne, hon har en speciell plats i mitt hjärta! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0