God morgon!

Har nyss tryckt i mig det sista av frukosten. Min jätteintressanta dag kommer att börja på vårdcentralen för att ta några prover. Förhoppningsvis hittar de vad som är fel på mina leder ;) Känner mig väldigt tveksam till det, men vi får väl se! Sen blir det att kasta sig i bilen till skolan och hoppas att jag inte missat alltför mycket av talen. Ni ska bara veta hur glad jag är över att ha haft sovmorgon idag! Blev klar med talet klockan 1 inatt och gick och la mig vid halv 2 så att kliva upp före 6 och försöka prestera nånting då hade inte fungerat... ;) Jag känner mig ganska nöjd med mitt tal faktiskt, men det är lite lite text så jag får prata långsamt för att ens komma i närheten av 5 min... ;)
Menmen, nu är det bara att se dagen i vitögat och sätta igång, man kanske blir en erfarenhet rikare idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0