Veckan

Jag känner att jag inte hunnit skriva så mycket om vad som hänt i veckan^^ Det är så extremt mycket hela tiden så vi kör väl veckans viktigaste:
*Veckan började starkt (höhö ;)) med styrka och kondition. Skulle göra tester och jämföra med resultaten från i höstas. Förbättrade mig på beep, och på brutalmagen gjorde jag dubbelt (!!) så många som i höstas :) Sen höll jag typ på att tuppa av efter det så bänkpressen orkade jag inte alls^^ Det får jag göra om på måndag :)
*I onsdags slutade vi vid lunch, men det fick vi inte reda på förrän när lektionen egentligen skulle börja (förvånad? Nej...) så då for jag hem och pluggade typ hela kvällen! O.o Det var längesen jag verkligen satt och pluggade hela kvällen kan jag säga ;) Jag kände mig riktigt duktig :)
*På torsdan började vi med biologiprovet, som faktiskt kändes bra :) Men man ska inte ta ut lycka i förskott har jag lärt mig, speciellt inte med den läraren...
*Jag blev klar med programmering B! :D Det var bara nåt skitfel som skulle fixas, datorn hade typ laggat ihop så det enda jag behövde göra var att byta ut en textbox och ändra namnet på den. Så på onsdag har jag sovmorgon! :)
*Gjorde bort redovisningen i engelska idag så nu har jag inge mer engelska alls! O.o Shit, 9 års engelskalektioner och nu är det slut på dem! O.o Äh, jag klarar mig nog ;) Lite roligt var det faktiskt att läraren tabbat sig och inte bokat någon sal så vi fick ha redovisningarna utanför skåpen^^ De som gick förbi tittade lite konstigt på oss när vi applåderade åt varann, hahaha :)
*3orna hade mösspåtagning och kastade vattenballonger i ljushallen. SÅ kul!^^ De stod och skrek om hur bra de var och namnen på deras klasser, så jag kunde inte låta bli att ställa mig upp och skrika NV2! ;) Vet inte om det var så populärt men var bara tvungen, alltid retar det ju nån :)
*Efter lunchen gick jag, Amanda, Dafna och Charlotte ner på Gina Tricot där de ville styla mig ;) Jag vet inte om jag tycker de lyckades så bra, men 2 linnen fick jag med mig hem iaf :)
*Ikväll var jag hos Dafna där vi tänkte klippa ihop en film på cpiga saker vi gjort^^ Det finns en del kan jag säga ;) Men de roligaste filmerna verkar det vara nåt fel på så det blir inge bra :(
Aja, där var lite kort om veckan :) Intresseklubben antecknar... Nämen nu ska jag sova så jag orkar upp i nån tid imorrn. Måste till stallet, har bara vart där en dag den här veckan... :$ Sen hade jag tänkt skriva klart svenskan och blir det nån tid över måste jag plugga matte också. Bara 2 veckor kvar nu. Hold on, be strong.
Hilda Sjerona♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0