Torsdag

Nu sitter jag på programmeringen och försöker fixa med programmet men jag får det inte att funka! Jag fattar inte vad det är för fel, det ska ju vara jättesimpelt! -.- Jag har 3 lektioner kvar på mig att fixa det så det börjar kännas lite bråttom...
Efter skolan ska jag ner och köpa biljett till musikalen på lördag och försöka hinna köpa nåt att äta också innan det är teorilektion på körskolan. Jag kommer ju inte hem förrän 7 så jag lär vara ganska hungrig annars ;)
När jag kommer hem måste jag titta på Hamlet som vi ska skriva en uppsats om.
Blir det tid över blir det hemtentan i filosofi jag måste börja med, den ska in på tisdag och jag vill helst inte sitta i helgen! Sista rycket nu, nästnästa vecka åker jag till Stockholm på torsdan och veckan efter är det ju inget speciellt :) Men kommer vara slutkörd innan sommarlovet^^
Lika bra jag försöker fortsätta med programmet nu, annars blir det ju aldrig nånting gjort!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Carstensen

sv: Okej :) Vad kul att rida så olika hästar, det borde vara jättelärorikt! :)



Tack så mycket! :D Jag hara tävlat LB hoppning, skulle precis debutera LA när hon blev skadad :) Nu är hon dock frisk och håller på att sättas igång :D

2010-05-20 @ 21:57:35
URL: http://carstensen.blogg.se/
Postat av: Isabelle Carstensen

sv; Hon hade knäledsinflammation i ett bakben :/ Men det var inte så mycket, så hon behövde aldrig ställas av helt vilket var ganska skönt, så hon inte tappade så mycket kondis :)

2010-05-21 @ 12:20:28
URL: http://carstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0