Tisdag

Idag har vart en bra dag! :D Kom faktiskt framåt på programmeringen :) Måste bara ställa om mig till det andra programspråket, men det går ganska snabbt. Sen hade vi redovisningen på kemin, och den gick bra! Det enda jag gjorde var iofs att förklara hur maskinen fungerar och det var inte så svårt^^ Men ändå, det känns skönt att ha det bortgjort :) Sen var det biologi och matte som också bara flöt på. Sen var jag hyper hela dagen så jag hade svinkul! Sen om de andra tyckte det var lika kul är väl en annan sak men... ;)

Sen kom jag hem och såg att jag fått resultatet från högskoleprovet. Jag hade 0.9 och medel låg på 0.86 i år! :D Yeey! Hade bara 1,4 poäng över medel tror jag, men ändå, det är över medel! :D Sen var jag 2 poäng från 1.0 så det är ju kanoners :)

Efter det blev det en sväng (på 4,5 timmar...) till stallet :) Började att rida Kristallen på plan. Hon var jättetöntig och var skiträdd för några kläder som hängde på tork hos grannen!^^ Så det tog ett tag innan vi kom igång och hon började lyssna, men sen gick det megabra! Hon kortade ner stegen jättemycket utan att stanna så jag är skitnöjd! :D
Sen tog jag ut Tardee och skrittade runt en stund på plan också. Han har ju överskottsenergi så det räcker och blir över kan jag säga^^ Så han var på tårna och var lite "skvättig", men annars gjorde han inget speciellt. Nä han behöver nog bara bli lite varm i kläderna igen så är han gamla lugna Tardee igen ;)

Imorrn blir det Umeå med alla NV2:or som läser kemi B. Ska bli kul att få labba på universitetet som omväxling :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0