Tisdag

Det har vart en lång men ändå inte så jobbig dag idag^^ Vet inte riktigt hur det går ihop men jaja :) På idrotten hade vi intervallträning. Det är riktig idrott det! ;) Springa och jaga bollar är inget för mig ;)
Nu ikväll följde jag med till Solänget för att titta på Kristallen som gick ett provlopp :) I början såg hon jättefin ut men sen hamnade hon efter mer och mer. Det såg ut som hon blivit trött, men när hon kom in i stallet direkt efter loppet hade hon runt 90 i puls så hon var inte ett dugg trött den lilla räkan! Hon var bara lat och ville inte springa^^ Nej hon måste ta i och springa nu, annars kommer jag personligen jaga henne runt banan och skrika Vediiiins! ;)
Nu tror jag jag måste gå och lägga mig, är jättesnurrig! :S Ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0