Orkar inte!

Är dyngtrött just nu, har sammanlagt sovit 24 timmar den här helgen tror jag! O.o Så jag är inte speciellt taggad till att göra nånting alls, utan man går bara runt som en zombie här hemma ungefär ;) Tur det är kortvecka till veckan, är ju lediga torsdag och fredag! :) Men sen brakar helvetet lös med prov och inlämningsuppgifter till höger och vänster. Vi ska ha prov i matte, fysik, kemi, och biologi och sen har vi inlämningsuppgifter i filosofi, svenska och engelska. Och det ska göras på 4 veckor. Skjut mig! Sen måste jag ju fortsätta med körkortsteorin också, men den får jag prioritera bort ett tag framöver tror jag ;) Så den får jag viga sommarlovet åt istället, hahaha^^

Jaja, idag var jag i stallet och red Kristallen på plan samtidigt som Jeanette red Tardee. Det gick bra, och hon kan korta ner stegen riktigt mycket nu! :) Sen gjorde hon en jättefin öppna längst nästan halva långsidan också! I höger varv vill hon hellre gå i slutan, så jag tror jag får börja jobba henne från marken lite nu och då så hon musklar sig jämnare. Jag är ju ingen världsmästare så jag kan inte korrigera uppsuttet, det är mycket lättare från marken ;) Det är lätt man glömmer bort det, men det är jättenyttigt! :)

Nej man ska kanske gå och göra nåt tråkigt. Typ plugga eller städa hos kaninerna. Suck! -.-

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Du är en kämpe sandra å lite på din känsla om ridningen de är den rätta! =) Tror du kan mer än du tror! Du gör ett bra jobb med henne ska nog se att ni sitter å piaffera snart! ;0)

2010-05-10 @ 00:11:28
Postat av: Sandra

Tack för du finns Linda, du är underbar!♥

2010-05-10 @ 17:14:22
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0