Lördagen

Igår hade jag fullt upp HELA tiden! O.o For till stallet runt 1 kanske och tog en barbackatur runt hela träningsvägen med Kristallen :) Hon var pigg och glad hela tiden och jag känner redan hur mycket bättre balans jag fått av det! Tumme upp för barbackaridning! :)
Sen for jag hem och duschade och fixade till mig innan jag och Dafna for hem till Amanda i stan. Hon fyllde 18 i torsdags så hon hade fest hemma i lägenheten. Det var svinkul! :) Träffade mycket roligt och glatt folk, vissa lite mer udda än andra... Hahaha! :)
Vi for hem strax före 1 för då hade vi vart där i nästan 7 timmar så vi var ganska trötta ;) När jag klev ur bilen hemma så ser jag en vit kanin sitta vid postlådan och se ful ut. Moonlight hade rymt från uteburen så det var ju bara att gå på kaninjakt mitt i natten >.< Visst är det väl underbart med djur ibland? Jag orkade bara inte gå och titta efter om det fanns något hål han tagit sig ut genom så han fick sova inne inatt. Jag gick ut idag och jag hittade inget hål, men det är en bit som är öppen längst upp vid taket så han har troligtvis klättrat (!!) ut. Jag undrar vad som gick fel med den där kullen alltså... :) Så nu har jag knutit snören för hålen och flyttat stugan så han inte kan klättra med hjälp av den :) Känns ju sådär om han skulle smita när man inte är hemma, speciellt med tanke på att han inte ens är min kanin... :$
Storrymmarn ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha! smart kanin, ändå om han har lyckats klättra ut:)

2010-06-02 @ 19:44:53
Postat av: Sandra

Haha ja han är så smart så han nästan blir dum x)

2010-06-02 @ 22:45:08
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0