Lördag

Idag har jag hunnit med mycket ska ni veta! Har städat och pysslat på oavbrutet i nästan 3 timmar så nu är det fint nere i kaninrummet ;) Nu är det tänkt att de ska få sova ute på nätterna, men jag har sparat spånet i en av inneburarna iaf om det skulle bli kallt ;) Men jag tror att jag lider mer av det än vad de gör egentligen, det känns ju så kallt ute O.o
Nu ska jag kolla om det är nåt jag glömt att göra med kaninerna och sen måste jag sätta mig och göra hemtentan i filosofin. -.- Men ikväll blir det musikalen Fame med Dafna och Amanda! :) Ska bli skitkul att se, speciellt med tanke på att jag har 2 klasskompisar som är med :)

Igår åkte Hilda och Wilda iväg till Hudik, för nästa år är det tänkt att Wilda ska få ett syskon ;) Den här gången är det självaste Järvsöfaks som ska bli stolt pappa åt MiniHilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0