Kvällen :)

Gick hem till Dafna runt 5 kanske. Då började jag med att fixa håret på Mona ;)
Sen åt vi. Lax och ris med cider till. Gott! :)
Efter det blev det studsmatta en stund ;)
Sen började vi gå bort mot brasan :) Tog den "smarta" vägen genom den dyngsura skogen ;) Jag kände mig lite mobbad med dunjacka den här tiden på året^^
Där var det bra med folk :)
Har ju några hundra bilder till, men jag orkar inte ladda upp fler nu x) Dafna har skickat några bilder hon fixat till med färger och sånt, så kanske lägger upp dem sen också :)
Det var iaf en asrolig kväll, tack alla! :)♥

Kommentarer
Postat av: Chrille

Men gud som jag ser UT VIRUS XD

2010-05-01 @ 18:49:17
Postat av: Sandra

Men gere! Hahaha :)

2010-05-01 @ 19:18:16
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Dafna

ofta christian läser din blogg och tack själv ;)

2010-05-01 @ 21:27:06
Postat av: Sandra

Hahaha jaa det tyckte jag också! xD Weird

2010-05-01 @ 23:51:34
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0