Kort om helgen

Har varken orkat eller hunnit skriva speciellt mycket i helgen så här kommer en liten sammanfattning:
Fredag Jag och Dafna badade, som jag skrev i nåt tidigare inlägg. Sen töntade vi oss i båten och gjorde några filmer med värdelös engelska :) I is a fat people! ;)
Sen runt halv 11 fick vi ett nyttighetsryck och for ut och cyklade i 1,5 timme. Tog det väldigt lugnt så det gav nog inte så mycket men kul var det! :)
Lördag Kaninerna fick flytta ut på riktigt och jag städade som ett tok hela dagen -.- Men i längden blir det mindre städning av att ha dem utomhus så det jämnar ut sig! ;)
Sen åkte jag, Dafna och Amanda till Husum och tittade på Fame. Den var bra :) De kunde behållt låtarna på engelska tycker jag, men de var duktiga! :)
Sen for jag till Dafna en stund efteråt, men jag for hem efter en timme igen då jag nästan höll på att somna i hennes soffa x)
Söndag Följde med och tittade på brorsans konfirmation och tog en massa bilder :) Det var inte speciellt uppskattat, han skämdes asmycket för att jag sprang runt överallt i kyrkan med kameran ;)
Magnus, jag och Jonas :) Jag tycker de kan skänka lite av sin längd till mig ;)
Sen när vi kom hem blev det tårta i massor och sen for jag till stallet. Skulle ut och skritta Kristallen med Jeanette och Tardee, och vi hann inte så mycket mer än att komma dit så började det ösregna! Så det var ju bara att vänta till det gått över innan vi över huvud taget tänkte tanken på att bege oss ut. Där grusades även mina planer om en barbackatur, nej tack till att rida barbacka på en dyngsur häst! ;)
Kom hem runt 8, då vi åt middag och sen var dagen typ slut. Helt otroligt att man inte hunnit göra nåt nyttigt (aka skolarbete) på hela helgen!
Nej idag kommer jag tillbringa hela kvällen framför datorn, för ska både skriva hemtentan i filosofi och svenskaessän. Så imorrn har jag 2 inlämningar och muntliga nationella provet i engelska, på onsdag har vi stort biologiprov och på fredag är det engelskaredovisningen. Nästa vecka är det matteprov på måndag, kemiprov på onsdag och en förbättrad version av svenskaessän ska in på fredagen men då är jag i Stockholm så måste göra klart den innan onsdagen.
Skjut mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0