Hejjahejja!

Gjorde bort matteprovet idag och svenskan blev nyss klar. Har kemiprov på onsdag + en engelskainlämning och sen är jag klar med allt! :D Jag börjar se ljuset i tunneln :)
Hade sista lektionen i styrka och kondition idag också. Gjorde de 2 sista testerna vi skulle göra och sen var det bara en utvärdering som skulle göras. På bänkpressen klarade jag 2,5kg mer än i höstas, och på rodden fick jag sämre tid än förra gången trots att jag rodde så jag fick blåsor i händerna! O.o Jaja nu orkar jag inte bry mig mer i det där, har ju förbättrat mig i allt annat så skulle hon sänka mig på grund av det där får hon med mig att göra och då blir det inte roligt! Hahaha! :)
Imorrn är det friluftsdag, vi ska gå ungefär en mil med början i Köpmanholmen. Så då får jag kliva på i Bjästa vilket innebär att jag får 1,5 timmes sovmorgon! :D Det verkar ska bli sol imorgon också, hur underbart kan det bli?! :D
Nä man ska kanske ta tag i antingen engelskaboken eller kemin så det blir klart nån gång det också, man känner sig så duktig när man gjort allt ;) Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0