Glasstjuven!

Min pappa är glasstjuven med stort G! Alla vet att han alltid är skyldig om vi haft glass som helt plötsligt försvunnit bara sådär, så därför försökte mamma gömma glassen längst in i frysen. Men hon hade inte hunnit stänga dörren till frysen förrän han hittat det så ;)
Idag efter middagen ville han ha glass igen så han sprang ner och hämtade ett paket. Jag tittade på honom och suckade och han var skitstolt över sig själv som kommit på att man äter upp hälften av glassen i glasspaketet, och sen sparar man den andra halvan bakom allt annat, då syns det inte att man tagit nåt^^ Hahaha, bra jobbat! Sen när halva glasspaketet (det var en sån där 1liters vienetta) var uppätet sprang han iväg med faten medan han sa: De här måste handdiskas, annars ser hon att vi ätit av glassen!!!
Jag tror helt ärligt aldrig jag sett någon diska så snabbt! x)

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Jag DIGGA din papp skarpt! =))

2010-05-07 @ 21:15:06
Postat av: Jeanette

Ha ha, skrattar så jag gråter... du skriver så bra att jag ser hela scenariot framför mig när han med snabba steg tar sig till diskbänken.

3-0 till din pappa alltså!

2010-05-08 @ 08:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0