Fredag

Dagen började ju bra, vaknade och trodde det var lördag. Blev på bra humör när jag insåg att det var fredag, vilket i det här fallet betydde kemiprov-.- Klev upp och mådde asdåligt, som att jag var på gränsen till att spy ungefär. Men vill ju inte att folk tror man skolkar pga. provet så jag åkte till skolan ändå;) Och när jag suttit på skolan ett tag mådde jag inte illa längre så jag gjorde nog rätt i att åka;)
Först hade vi engelska då, och då diskuterade vi bara kapitlen i boken vi skulle läst till idag så det var inte så ansträngande:) Sen fick jag höra att kemiprovet tydligen skulle vara jättesvårt så vi satt och pluggade typ hela lunchen. Sen var det provet då, och det gick sviindåligt! Halva klassen satt och funderade över möjliga omprovstider efteråt... Så vi får se hur det går, men just nu känns det som att jag ska vara glad om jag får G...:S
Sen var det svenska, och där fortsatte vi bara med språkprojektet. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop min redovisning, jag har en massa namnlistor och konstiga namn som blivit godkända eller inte. Hur jag ska kunna knyta ihop allt det till en intressant redovisning har jag ingen aning om. Har fått till inledningen iaf, och det är ju oftast inledningen och avslutningen som är svårast så jag kommer väl på nåt:P

Imorrn blir det stallet!:):) Blir träning på plan med Kristallen, nu måste vi komma igång med öppnorna och slutorna innan nästa Sandra-träning! Har inte hunnit vara i stallet sen i söndags så jag tror jag blir desperat snart, haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0