The T-day;)

Nu är skolan igång igen, och det känns faktiskt hyfsat bra:) Kanske inte allt plugg, men kul att vara social hela dagarna igen;) På torsdag ska vi ha "Operation Haiti", och fysiklärarn tyckte vi skulle göra en hemlabb eftersom vi skulle missa lektionen annars. Den skulle gå ut på att vi skulle upp på taket och rulla ner en fotboll och räkna ut nånting. Men duktiga som vi är pratade vi bort honom så den slipper vi!:D;)

Köpte ett par vårskor idag också, såg ett par på stadium-reklamen som jag föll för direkt!;) Fast en annan färg då, de på reklamen var rosa/orange/vit och stack ut riktigt på reklamen men när jag såg dem i affären var de inte lika snygga längre... Så då blev det ett par likadana men turkosa:)
 Klicka för större bild, som vanligt med alla små bilder;)

Kvällen kommer troligtvis bestå av matteplugg, har ju kursprov i matte c imorrn...:/ Så nu får jag ligga i! Kommer förhoppningsvis gå bättre ikväll än vad det gjorde igår, fick tag i ett lösningshäfte idag!O.o Ni naturare vet hur eftertraktade de där lösningshäftena är... Blir alldeles tyst i klassrummet om någon kommer in med ett lösningshäfte för alla är så fascinerade av det! Hahaha, inte riktigt men de är bra!:) Lär mig lätt mycket bättre från det än från matteboken:P Ikväll är det ju DH också och det får jag ju inte missa, så det är lika bra jag sätter igång med plugget nu! cya:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0