Sportlov!

Välbehövligt kan jag säga, somnade nästan på sista lektionen!O.o Var "borta" ganska länge, och när jag vaknade till igen fattade jag inte var jag var eller vad jag gjorde där^^ Så som sagt, lovet kom ganska lägligt;)
Vi började dagen med ett engelskaprov. Ett oförberett som vi visste om att vi skulle ha;) Det känns som att det gick bra faktiskt, det var baserat på läsförståelse så vi skulle bara läsa och svara på frågor. Sen hade vi megalång lunch som alla andra fredagar;) Efter det var det ju kemin som var megajobbig, och sen slutade vi:) Ska ha redovisning på svenskan nån gång efter lovet så det får vi jobba med hemma.
Nu har jag nördat Lost ett tag också, har sett 5 avsnitt på rad tror jag^^ Men det är bra tidsfördriv, man brukar ju inte hinna titta på tv så ofta i vanliga fall;)
Imorrn ska jag förhoppningsvis till stallet och träna lite på plan med Kristallen:) Vill att snön ska börja smälta snart så vi får fram bommarna, hon måste börja lära sig lyfta på tassarna;) Och jag känner mig inte allt för taggad att börja skotta fram en massa bommar som ligger under runt 1.10-1.20m snö kan jag säga, hahaha;) 
Nej nu måste jag hitta på nåt innan man somnar, kanske ut och gå eller nåt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0