Söndag

Blev en sväng till stallet idag också, mera träning på plan!;) Jobbade bara i skritt idag och tränade mycket på öppnan och slutan. Idag kändes slutan mycket bättre än igår! Ska fråga Sandra nästa gång om hon kan prova göra slutan för hand medan jag sitter på så jag får känna vad vi strävar efter:) Har ju ridit slutan förut också men då flyttade man jättemycket, då var det säkert 4 spår:S 
Dan har gått megasnabbt idag!O.o Tänk att en timme kan göra så stor skillnad... Synd de inte satte den under en skoldag;)

Nu ska jag på ICA och köpa nån grön duk som modern min ABSOLUT skulle ha NU;) Det gick verkligen inte att vänta till imorgon då hon ändå ska dit och jobba^^ Sen måste jag försöka skriva klart svenskaredovisningen så jag slipper stressa ihop nåt skit imorgonkväll:) Ha det gött:)  

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Jag kan visa dig hur de ska kännas bara vi är ute samtidigt nån kväll =) I morron kväll jobba jag tyvärr men tisdag går de om de funka för dig! ;0)

2010-03-28 @ 19:17:14
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Tisdag blir kanon!:)

2010-03-28 @ 20:28:43
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0