Onsdag

Och jag som tänkte försöka hitta på roligare rubriker som har nånting med texterna att göra, men vi ser ju hur det gick... Haha:)

Det var programmering som första lektion, och jag vet inte varför men jag får alltid iskalla händer när jag sitter vid datorn. Speciellt om det är kallt i rummet också, och det är ju Nola vi pratar om nu så vad har man att vänta sig?;) Då händerna blivit så kalla att det började göra ont i nerverna i underarmarna tyckte jag inte det var så roligt längre kan jag säga;) Så det + att jag kände mig febrig gjorde mig på vääldigt bra humör, vilket slutade med att jag gav upp programmeringen och spelade harpan istället;)
Sen var det kemi och biologi, och för en gångs skull är biologin logisk!O.o Vi fick några diskussionsfrågor att prata om, och man behövde ju knappt tänka för det var så självklart. Sånt gillas!:)
Efter lunchen skulle de som inte gjorde matteprovet förra veckan göra det då, så vi som gjorde det förra veckan fick sluta:):) Wiie, kunde ju ta 1-bussen hem och det händer inte ofta!;)

Ikväll har jag faktiskt också vart riktigt duktig känner jag, har suttit och pluggat i över 3 timmar sammanlagt:) Och då med verkligen full fokus utan att börja tänka på annat, det händer inte heller speciellt ofta;) Lästa klart 2 kapitel i engelskaboken, och sen var det kemiplugg inför provet på fredag. Det jag gjorde inom kemin fattade jag faktiskt också allt på så jag vet inte om jag gått och blivit Einstein över en natt eller var det är;) Isåfall hoppas jag det håller i sig fram till efter provet...;)

Chili har börjat äta igen också, så det känns jätteskönt att inte behöva oroa mig mer för det just nu!:) Mamma hade känt på hans öron igårkväll eller imorse, och de var tydligen jättevarma då och svalare nu på kvällen så han hade kanske feber? Jag kan inte de vanligaste kaninsjukdomarna, är inte så påläst om jag ska vara ärlig... Men som sagt, han mår bra nu och jag är megahappy:) 

Nu ska jag gå och duscha och lägga mig så man inte är som ett ufo imorrn också;) cya:)

Kommentarer
Postat av: ida

När du tog Hilda till ridskolan, ringde du bara till kansliet och sa att du skulle ha privathäst då eller? :)

2010-03-24 @ 22:46:44
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

aa, precis:)

2010-03-25 @ 07:18:50
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0