Måndag

Var hos Dafna idag:) Först gick vi ut i skogen och tog en massa bilder och sen töntade vi oss vid datorn;) Lost-bloopers och parodier underhöll oss ett bra tag. Sen försökte vi med matten också, jag hann ett tal innan vi gav upp för det var så tråkigtx)
Sen gick jag hem och for till stallet. Nu kan vi börja sätta igång Tardee lite igen efter fången, så Jeanette fick visa hur man gjorde med westernsadeln för det minns jag inte från förra gången;) Jag red inte så länge, kanske 10-15min men det gick bra:) Han var lite seg och "degig", men bara han får komma igång och börja tänka lite tror jag det blir kanoners! Så nu i veckan ska jag ta ut och rida en stund varje dag hade jag tänkt:) Sen tog jag ut Kristallen på plan också, och det gick också bra:) Jag har en förmåga att alltid böja henne för mycket så hon börjar svänga när jag inte tänkt så det måste jag jobba bort! Sen hade jag jättedålig sits idag också! Så jag vet inte vad det var med mig, i den akademiska sadeln brukar sitsen alltid komma ganska automatiskt men inte idag:S Vi får hoppas det bara var en dålig dag så det inte visar sig att jag blivit en nybörjare igen;) Haha:)
Nu ska jag lägga in och kolla igenom bilderna från idag så kommer de upp snart:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0