Igår:)

Det var värsta bra väder igår, blev så glad!:D For till stallet och red först Kristallen på plan. Det gick bra, är faktiskt mest nöjd över traven:) Hon har utvecklats jättesnabbt på bara några gånger så det är skitkul!:) Sen red jag Rayo också, för Sanna har åkt iväg över helgen och ville att han skulle få komma ut och röra på sig;) Vi tränade dressyr på plan, och det gick också bra;) Han har lätt för att komma bakom hand och var lite smålat i galoppen, men jag gillar den här hästen skarpt!:)
 
Idag ska jag också till stallet, ska rida både Kristallen och Rayo. Kristallen blir på plan och sen får jag se vad jag hittar på med Rayo, kanske en tur på mon:) Sen ska jag kanske följa med till Långviksmon och hälsa på farfar också. Den som lever får se;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0