Torsdag

Idag hade vi kortdag på jobbet, slutade 2 :) Konstiga tanter slapp vi också ;) Bra dag!
Nu ska jag bara packa det sista och vänta på att mamma kommer hem från jobbet så åker vi ut på Ulvön över helgen sen :) Det ska bli så skönt att få åka iväg och bara släppa allt! Dafna har lovat att ta hand om kaninerna (TACK än en gång!!) eftersom det blev strul med transporten till Burön. Tur man har kompisar som kan rycka ut och hjälpa till när det behövs, verkligen skitbra!♥
Måste kolla upp om det är nåt jag glömt och sen måste jag äta nåt också känns det som ;) Men ni får ha en bra midsommar allihopa! Har med mig båda kamerorna ut så det lär nog komma en del bilder på söndag eller måndag... ;) Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0