Tisdag

Idag har det vart friluftsdag. Vi skulle gå från Hålviken till Sandlågan, och det var skiittråkigt! Bara massa stenar och rötter och skit överallt så det var bara ren tur att jag klarade mig utan vrickade fötter! -.- Men vi hade i alla fall tur med vädret :)
Sen åkte vi till stan med bussen, och då gick jag till Ås för att kolla upp knäna. Han sa att jag troligtvis hade förslitningsskador på brosket under knäskålarna så vi gjorde en laserbehandling + att jag fick med mig 2 olika sorters tabletter hem. Ena är för att hjälpa till att bygga upp brosket igen, och den andra skulle vara för andningen. Tydligen så hade jag inte astma, utan mögelallergi :S Eftersom jag har problem att andas in luft när det är fuktigt i luften så sa han att det var kroppens sätt att skydda sig mot mögelsporer som finns överallt i den fuktiga luften, och har man riktig astma ska det vara svårt att andas ut i torr luft. Jag har baklängesastma med andra ord! ;) Börjar känna mig som en tablettmissbrukare, 6 stycken om dan är det nu! O.o Aja, hjälper det är det värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0