Tisdag

Nu är jag ganska less på regnet och kallgraderna kan jag säga. Hallå, det är juni! Man ska inte behöva långkalsonger för att inte frysa ihjäl! ;) Men imorrn ska det tydligen bli sol har jag hört så det ser vi fram emot! :)
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Jag vill egentligen åka till stallet men jag vet inte om det är så bra just nu, är extremt stel och har ont i både leder och muskler så det är nog kanske bättre att vara hemma i värmen ;) Jag får ta nya tag imorgon, förhoppningsvis är det bättre då :)
Nu har jag ingen aning vad jag ska skriva om, har ingen fantasi alls idag känner jag. Hilda kollades upp igår, och hon var inte dräktig så hon kommer inte hem än på ett tag :( Nu ber vi till gudarna att hon tar på nästa försök så hon och lilla Wilda får komma hem igen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0