Söndag

Idag for jag och Tardee ut på en ridtur på mon :) I början ville han inte alls, och när jag väl fått honom att gå framåt slingrade han sig fram över vägen som värsta ormen för att försöka få tag på nån gren att äta upp ;) Sen när vi kom upp till Sidensjörakan skärpte han till sig så då provade vi lite trav också. Då blev Tardee lycklig och gjorde glädjeskutt som hette duga! ;) Hahaha! :) Sen var han duktig och skötte sig resten av turen :) Men vi hamnade mitt i värsta regnskuren så vi såg ut som dränkta katter innan vi var tillbaka i stallet! ;)
Tardee blänger på Cabben som ätit upp hans mat ;) Jag måste ta med kameran till stallet nån dag och ta nya bilder, har ju ingen bra på honom! O.o

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter som en ovanligt varierande tur(/häst) skrattar

2010-06-13 @ 18:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0