Söndag

Nu har jag nyss kommit hem från en tur med cykeln :) Hade tänkt ta 2 varv idag, men fick punka och orkade inte ta damcykeln >.< Tyckte väl att det inte var likt mig att ha mjölksyra efter att ha cyklat Fagerlandsvägen, men jag trodde bara jag var ur form idag så jag märkte det inte riktigt förrän jag var i Kuba och kände alla stenar jag cyklade på. I slutet av Kuba stannade jag och kollade och då var ju däcket nästan helt platt -.- Så jag cyklade lite lugnt mot kyrkan och sen styrde jag cykeln resten. Vill ju inte riskera fälgarna ;) Sen var jag ganska trött också måste jag erkänna... ;)
Idag har jag städat båten nästan hela dan. Packat grejer och blöttorkat och sånt. Så nu väntar vi på att Andreas ska komma så åker vi och sjösätter sen! :)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Urfin bild

2010-06-21 @ 11:46:46
Postat av: Sandra

Tack! :D

2010-06-21 @ 22:28:26
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0