Onsdag

Är ledig imorrn och på fredag så nu har jag heelg! :D Gjorde bort kemiprovet idag också så nu slipper jag förhoppningsvis läsa mer kemi efter det här :):) Annars har vi bara haft information om projektarbetet i 3an, och jag har ingen aning om vad jag ska ta! :S Skulle väl isåfall vara nåt i biologin som skulle kunna vara intressant, men jag vet inte...
Tänk att jag bara har ett år kvar på gymnasiet! O.o Vad ska man hitta på efter det då? Jag har ingen aning, vill ju helst fortsätta plugga så man blir klar och får jobb så snabbt som möjligt men jag har inget "drömjobb" längre och det känns ganska bortkastat att börja läsa nåt som man kanske känner är fel efter några månader. Känns som man borde börja bestämma sig snart... ;)
Nu ska jag äta nåt och sen åka till stallet en sväng. Jag hade tänkt att först träna slutorna för hand med stångbettet, och sen gå in och byta till tränsbettet och ta en barbackatur i skogen :) Går bättre att träna skolorna med stångbettet, men samtidigt vill jag inte ha ett så skarpt bett när jag rider barbacka. Skulle jag tappa balansen så pass att det blir ett ryck i tyglarna känns det som att det gör mindre om man har tränsbett än stångbett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0