Onsdag

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet. Har blivit ogräsrensning hela dagen så nu har vi rätt ont i händerna alla 3... ;) Vi hade rätt roligt åt en tant som kom och klagade, hon sa bland annat att hon inte tyckte det såg speciellt bra ut där vi rensat eftersom hon tyckte vi skulle kantskära först. Eftersom vi redan gjort det pekade jag och sa att vi faktiskt redan kantskurit, och då svarade hon: Nejmen ser ni vad fint det blev? Hahaha bara några sekunder tidigare tyckte hon det såg förjävligt ut^^ Vissa tanter är ju minst sagt speciella :)
Ikväll ska jag till stallet och rida Tardee en stund på plan hade jag tänkt, och sen ska jag hem och packa för Ulvön :) Hoppas bara det blir fint väder nu då så man kan steka hela helgen! ;)
Nu ska jag duscha (jag är nog den enda som duschar innan jag åker till stallet... Men är full med jord och har bensin på händerna... ;)) och sen måste jag fixa nåt att äta innan det bär iväg :) Lika bra att börja så man blir klar nån gång ;) Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas att solen lyser hela veckan och fortsätter så oxå, måste steka ikapp syrran min =P

2010-06-23 @ 21:09:31
URL: http://rayoosanna.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hoppas att det gick lika bra idag. Tusen tack för hjälpen och säg bara till när du vill rida! Ha en riktigt härlig midsommar! Kram/Jeanette

2010-06-23 @ 21:13:02
Postat av: Sandra

Jadå det gick så bra så :) Han var lite trög, men jag tror det berodde på värmen. Tyckte det var onödigt att nöta runt när han inte var riktigt "med" så jag red inte så länge, men han fick ju komma ut iaf ;)

Tack för att jag FÅR hjälpa till, det är jätteroligt! :) Ha en bra midsommar du med! :) Kram

2010-06-24 @ 06:13:33
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0