Onsdag

Onsdag idag vilket betyder torsdag imorgon. Skolavslutning! :) Men är ju ändå inte helt ledig förrän om 6 veckor, och då måste jag plugga som ett tok för körkortet för att fixa det senast i slutet av augusti... Ingen rast och ingen ro ;) Nämen det känns kung att ha fritid igen och jag blir bara rastlös om jag inte har något att göra ändå så det är ju bra :)
Idag var jag ju och jobbade igen. På förmiddagen planterade jag heela tiden. Sen efter lunch tyckte de att jag skulle vattna blommorna som de andra planterade, så där stod jag i ösregnet - och vattnade blommor. Visst har jag ett viktigt jobb? ;) Sista passet hade vi inget att göra så då skulle vi städa gravkapellet. Vi var 4 st så det tog 15min kanske? Mycket dötid eller vad då ;)
Nu ska jag gå ut och ta några kort i båten hade jag tänkt. Det är nån som har ringt på annonsen och ville se fler bilder så det är lika bra man offrar sig så båtskrället blir sålt nån gång! ;) Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0