Måndag

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Men det är kul att det händer nåt! :) Först jobbet till 4, sen följde jag med Anneli till Donna och Cabben och bekämpade flugor ;) Efter det for jag hem och skickade iväg Moonlight på sommar"bete" på Burön. Tabbo och Chili åker nån gång senare i veckan :)
Sen for jag till stallet och red Tardee på plan. Fortsatte med samma övningar som förra veckan, och han var skiiitduktig! :D På slutet både stannade och backade han för bara sitsen! :) Sen trände vi mycket på att han skulle stanna och slappna av i fyrkanten, och när det kändes bra provade jag att flytta bakdelen några steg. Vi flyttade 1/4 varv och han gjorde det verkligen helt perfekt! Så duktig var han! :) Såna här dagar är det verkligen roligt att träna :)
Men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar kliva upp imorgon... ;) Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

kul att det går bra med ridningen på tardee, =) dags att byta tävlings gren? =P

2010-06-21 @ 23:10:09
URL: http://rayoosanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jajjemän! ;)

2010-06-22 @ 06:07:10
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Kanonkul! Du är så duktigt! Jag får ta och bygga en ny banan någon dag så att ni får lite variation. Finns massor av grejer och varianter. :-)

2010-06-22 @ 22:30:08
Postat av: Sandra

Ja det verkar ju finnas hur mycket som helst! O.o

2010-06-23 @ 16:24:01
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0