Lördag

Det slog mig just att det är sommarlov vilket betyder att kaninerna troligtvis flyttar till Burön snart! O.o Så långt hade jag inte tänkt förut^^
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Har inte vart i stallet sen i söndags så börjar få lite dåligt samvete, men samtidigt har jag inte direkt nåt att göra där nu så det gör ingen skillnad om jag far dit eller inte. Linda och Robban for och kollade upp Kristallens ben, och veterinären sa att hon helst inte ska gå på mjukt underlag eftersom det sliter på senorna. Alla ridvägar är mjuka, och ridplanen också så jag har ingenstans att rida... Måste kolla om det finns några bra "hårdare" skogsvägar nånstans, annars får jag hålla mig till det fryser i backen ;)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja vad trist med Kristallen. Men har du lust så får du gärna träna Tardee på banan eller i skogen. Har varit ute med honom ett par vändor nu i veckan och han är pigg och glad och uppför sig väl. Han tycker det är så kul! Så bara hoja till så får du ta honom när du vill!

2010-06-12 @ 18:15:26
Postat av: Sandra

Men kanon! :)

2010-06-12 @ 20:14:19
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0