Lördag

Det blev ingen provridning idag, Linda fick inte tag på hästägaren som stängt av mobilen -.- Menmen, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge sägs det ju... ;) Så istället gick jag ut och powerwalkade 1,5 mil. Har varit utan "riktig" träning alldeles för länge känner jag. Idrotten på skolan var ju bara 2 gånger i veckan, och det var ju inte alltid man tog ut sig riktigt... ;) Så det har ju varit ridningen som hållit igång mig, men nu skrittar man ju mest bara av olika anledningar så gör jag inget snart kommer jag sluta som en 200 kilos klump!
Så när jag gått halvvägs ungefär bestämde jag mig för att ta ett varv på cykeln också. Sen smsade Dafna och frågade om vi skulle hitta på nåt, så hon följde med på cyklingen :) Perfekt att kunna sticka ut tillsammans och peppa varann!
Så de dagar det är hyfsat väder och jag inte har fullt upp med något annat har jag bestämt mig för att cykla den där vändan, men kanske 2 varv istället och i ett högre tempo. Nu jäklar laddar vi för beachen 2011! ;)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Haha, din sportfåne, om du vill gå på gymmet med mig någon dag får du det, det sliter så mycket på knäna. Jag får så ont i öronen när jag cyklar dessutom.

Jag hänger ju inte alls med dig, du cyklar ju som om du vore i triatlon! :)

2010-06-21 @ 11:50:53
Postat av: Sandra

Haha men jag var ju förbannad på mig själv, då orkar man mycket! ;) Ja va kul! :D Men det får bli nån dag efter midsommar för innan har jag lite fullt upp... :P

2010-06-21 @ 22:27:14
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ska du köpa häst?:)

2010-06-22 @ 20:41:26
Postat av: Sandra

You´ll never know... ;) Haha nej men ska troligtvis hjälpa till med en :P

2010-06-23 @ 16:23:23
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0