Fredagen

I fredags var vi på stan hela dagen. Jag var dygnslut på kvällen och ville helst gå och lägga mig vid 7 ;)
Hötorgshallen
Ännu mer från Hötorgshallarna. Det ser ganska äckligt ut där de säljer kött tycker jag, det luktar blod och det är bara rött överallt >.<
När vi vart tillbaka till hotellet och lämnat grejer såg vi vildkaniner! :) Påminner en del om Chili i kroppsformen faktiskt ;)
På väg ner till tunnelbanan.
La Familia i rulltrappan! ;)
Ganska coolt faktiskt :)
Till slut nådde vi vår slutdestination - Hard Rock Café! :)
Sen gick vi ner mot stan innan vi skulle ta tunnelbanan hem igen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha! Jag trodde det var Chili, innan jag läste texten. :)

2010-06-09 @ 20:22:18
Postat av: Sandra

Hahaha! xD Ja där ser man ;)

2010-06-10 @ 06:13:04
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0