Det är jag som är Berg och jag finns överallt!!!!!!!!!!!!!!!!!?

Tja, Berg här, akta jag bits, och det gör jag.. Men bara mentalt. Hursomhelst, nu jävlar ska bloggen få sig ett lyft, jag är ju här, kändis och allt. KÄND IS...aSROP"IO#¤=!? :D:D För er som förstod skämtet förklarar jag härmed.. eller därmed för personer med bra humor. Nu till det seriösa. För det första kräver jag total förnedring av Sandra, den som gör det här får en kram.. av hon.. kanske.. Hursomhelst känner jag Sandra via..? skolan? eller nått svart hål.. men ser henne som nån som iaf stöttar mig med FARNSKANaawer, detta fanskap till skituppgift *snyft*. nu måste jag gå, det kom en lärare, hejdå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0