Tisdag

Städat klart kaninrummet idag. Fy vad jag är duktig alltså! ;) 1,5 månad till så flyttar kaninerna in och skitar ner allt igen, men det känns bra att det åtminstone vart rent en gång... ;) Chili har redan börjat släppa sommarpälsen! :O Det brukar de göra i september/oktober nån gång, och nu är det slutet av juli? Tror jag måste köpa en almanacka åt honom, för annars kommer han säkert och tjatar om julklappar inom en snar framtid! ;)

Nu i eftermiddag ska David komma hit med en motorlyft så vi kan lyfta i motorn (nähää?) i chevan :) Vi kommer säkert få igång bilen precis i slutet av säsongen när den brukar ställas undan -.-
Så här ser den ut nu. Vackrare har man sett... ;) Lägg märke till pappas felstavade reg.plåt x)

Nu blir det körkortsteori. Magnus (kusinen) har bränt ut en skiva så man kan plugga på datorn, så det blir så mycke roligare än att behöva sitta med böckerna! :)

Skulle chevan mystiskt försvinna efter jag tagit körkortet så är det förresten inte jag som tagit den, bara så ni vet...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kan han ha ätit för mycket glass när han gjorde skylten? Ser fram emot när bilen blir klar, då får du hämta mig! Hihi

2010-07-28 @ 08:49:51
Postat av: Sandra

Hahaha x) Han har ätit så mycket glass så det har ingen verkan på honom längre... ;)

Jajjemän, om du vågar åka med mig... ;)

2010-07-28 @ 10:33:02
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0