Söndag

Nu är jag hemma igen :) Ska vara med Dafna så Jonas skjutsade hem mig på moppen. Tack bror!♥
Igår var vi ju som sagt på Hummelviksstrand hos Westins. Vi åt middag vid 8, och sen for jag, Jonas och Johannes ut med epan och moppen. Jonas kör epa som en idiot! x) Sen bytte dem så Johannes tog över epan och vi åkte in mot Köpmanholmen där vi träffade Edin. Sen for vi in mot Bjästa, och på vägen träffade vi nån Dennis som också hängde på^^ När vi vart där skulle vi tillbaka till Hummelviksstrand, men när vi nästan var i holmen ringde nån till Johannes och sa att det var fest i Åmynnet så han backade tillbaka nästan 1km x) Vi gick upp och satt där i nån timme och rökte vattenpipa och hade det allmänt bra :) Sen for vi till Hummelviksstrand igen. Edin blev nästan tagen av polisen så de vågade inte köra tillbaka till Åmynnet utan åkte till Hummelviksstrand på en gång istället :O
När vi var tillbaka satt vi på Jolles rum (hahaha ;)) i några timmar innan Tobias och Dennis åkte hem vid 2 nån gång.
Tack för kvällen alla, jag hade skitkul! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0