Söndag

Åkte hem från Ulvön idag, båten gick halv 4 så jag var framme i Holmen halv 6. Gick rätt bra med vågor faktiskt, en vuxen började grina för hon blev livrädd! O.o När jag kommit fram till holmen stod mormor och morfar och väntade på bryggan så jag följde med dem hem och åt middag där. Härligt att slippa laga mat själv! :) Kommer garanterat leva på pyttipanna till resten av familjen kommer hem... ;)
Runt 7 for jag hem och började tjäna ihop vuxenpoäng genom att vattna blommor, ta ut sopor, diska kaninernas matskålar och vattenflaskor osv. Jag kände att jag behövde ta igen dem jag tappade efter fredagens vattenkrig... ;)
Nu ska jag duscha och fixa inför jobbet imorrn. Bara en vecka kvar nu, och sen får jag semester! :D

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Hang in there snart är du ledig! =)

2010-07-19 @ 00:43:15
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

4 dagar kvar! :D

2010-07-19 @ 16:20:30
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0