Onsdag

Idag gick det riktigt seegt på jobbet! Vi var i solen hela tiden och det var ju över 30 grader! Så jag gick mest bara runt och såg fram emot att sluta eftersom jag och Sofie skulle cykla till Kornsjö och bada :) Sen när vi nästan slutat smsade Linda och frågade om jag ville rida Orujo för Jeanette nu när hon är hemma från Uppsala igen, och det ville jag ju såklart! :)
När jag kom hem sen hade familjen kommit på att vi skulle gå och äta pizza med morbrorn och Kerstin, så jag typ stressade sönder för att försöka hinna med det också, men sen när de var sena struntade jag i det och åt tagliateller med ketchup istället, funkar minst lika bra! ;)
Sen for jag och Sofie iväg mot Kornsjö och badade i 30-40min nånting :) Då blev man människa igen! Gillar inte värmen när det blir såhär extremt varmt... Menmen, nu ska vi inte klaga, snart är det -30 igen... ;)
Efter det for jag vidare till stallet när Sofie for hem. Red som sagt Orujo på plan och tränade lite trail :) Fick premiärrida i Jeanettes nya Crates-sadel som hade så mjuk sits så det kändes som man satt i en fåtölj! O.o Stor skillnad från Dakotan kan jag säga! :) Menmen, det gick i alla fall jättebra! Han är framåt och vill verkligen göra rätt hela tiden så framstegen kommer som ett brev på posten! ;) Estepeñas och Victors hage går ju ända upp till ridplan nu så han var lite töntig i början och skulle bara dit och prata med dem, men då tog vi in honom på en minivolt tills han lugnade sig och då gick det bra resten av tiden :) Han tittade knappt åt dem efter det ;)
Bild från Sandra-träning april 2009 :)
Nu ska jag sova så jag är hyfsat pigg imorrn iaf! Imorse såg jag verkligen ut som ett ufo!^^ God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0