Måndag

Ännu en dag bortgjord :) Har bränt mig rätt bra idag, men det var det nästan värt. Älskar vädret! Dagen har faktiskt gått ganska snabbt, vi fick vattna hela dagen. Skulle egentligen behövts göras i början av förra veckan men det tyckte inte den arbetsgivaren så har vi tur dör inte alltför många blommor... ;)
Man får träffa ganska mycket roligt folk när man är ute och jobbar faktiskt, vissa gamlingar är ju bara för roliga! :D Idag t.ex. kom det fram en gubbe och började prata. Efter ett tag såg jag att han hade ett headset på sig och för att få hörsnäckan att fastna så hade han satt en tejpbit över örat! Hahaha, där fick jag verkligen hålla mig för att inte börja gapskratta! x)
Nu ska jag duscha och äta och sen bär det iväg till stallet för att rida Tardee :) Jag hade tänkt vara på plan idag, så finns det några trailhinder kvar tränar vi troligtvis på dem, annars blir det att träna lite eget. Han har vilat ganska länge nu så han kommer troligtvis vara ganska pigg, hehehe... ;)
Nä, det här går inte! Nu måste jag börja så jag kommer mig iväg nån gång! Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0