Måndag

Dagen började bra med att jag försov mig -.- Väckaren på mobilen hade på nåt sätt stängt av sig själv så jag vaknade 07.03 i panik! Så kastade mig upp ur sängen och ringde Markus (en barndomskompis som också börjat jobba på kyrkan nu) och bad honom hälsa att jag skulle bli sen. Men var på jobbet 15min efter jag klivit upp så jag tyckte det var ganska bra gjort ändå... ;)

Sen har dagen mest gått ut på att förstöra dagen för Edin, och jag tror jag lyckades ganska bra, hahaha! Nejmen det har faktiskt vart en ganska rolig dag idag, de nya sommarjobbarna gillas skarpt :)
Nu ska jag gå och duscha och äta nånting och sen blir det stallet :) Ska rida ut en sväng med Tårtan på mon i både trav och galopp så det kommer nog både han och jag tycka vara skitkul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0